صفحات مجازی ما :
نوبت دهی سفارش حــضــــوری دیجــیتـــال

چاپ استیکر پشت چسب دار

چاپ استیکر پشت چسب دار

انواع استیکر

  • استیکر شیری
  • استیکر شیشه ای 
  • مش 

استیکر شیری

استیکر شیری یا پشت سفید در دو نوع وینیل مات و وینیل براق در مجموعه چاپ دیجیتال مدرن موجود است و قابلیت لمینت شدن را دارد. لمینت یک روکش محافظ برای افزایش ماندگاری چاپ و متریال می باشد.

استیکر شیشه ای

جنس استیکر شیشه ای هم پی وی سی است و مانند استیکر شیری دارای دو نوع استیکر شیشه ای مات و استیکر شیشه ای براق می باشد و قابلیت لمینت شدن هم دارد. استیکر شیشه ای همان طور که از نامش پیداست بدون زمینه یا ترنسپرنت است و برای زمانی که میخواهیم پشت مکانی که استیکر را می چسبانیم قابل مشاهده باشد استفاده می شود.

مش

چاپ مش نوع متفاوتی از چنس پشت چسبدار است که طرفداران زیادی دارد. از ویژگی های بارز مش سوراخ های لانه زنبوری آن است که باعث می شود بعد از چسباندن روی سطوح، از یک طرف دید داشته باشد. اگر دقت کرده باشید برای تبلیغات روی شیشه های اتوبوس ها معمولا از مش استفاده می شود که بعد از نصب از داخل اتوبوس ، محیط بیرون دید دارد در صورتی که حالت عکس آن امکان ندارد یعنی از بیرون به داخل دید ندارد.

استیکر پشت چسبدار تا چه عرض هایی موجود است؟

استیکر یا همان وینیل در عرض های 100 ، 127 و 150 موجود است. این محدودیت ابعاد فقط در عرض کار است چرا که در طول آن محدودیتی نداریم. البته لازم نیست نگران باشید اگر ابعادتان عرض بیشتر از این هم داشت می توانید با مشورت با نصاب استیکر به صورت چند تکه آن را چاپ کنید. برای این منظور قبل از چاپ می توانید با همکاران ما در مجموعه چاپ دیجیتال مدرن تماس بگیرید و به طور جامع راهنمایی دربافت کنید. این ابعاد و عرض هایی که ذکر شد در مورد مش هم صدق می کند.

نصب استیکر

متریال های پشت چسبدار مثل استیکر یا مش تقریبا نصب مشابهی دارند. در صورتی که نصاب نمی شناسید یا دسترسی ندارید ما در مجموعه چاپ دیجیتال مدرن افراد با تجربه و ماهر را برای نصب به شما عزیزان معرفی می کنیم. چرا که نصب استیکر در عین سادگی نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد.

استیکر با برش کاتر پلاتر

ما در قسمت چاپ لیبل های برش دار توضیحات مربوط به چاپ لیبل و نوع برش آن را خدمت شما همراهان همیشگی چاپ دیجیتال مدرن ارائه دادیم. زمانی که ابعاد ما بزرگتر از شیت های لیبل ها باشد بهترین گزینه چاپ روی استیکر است. خوشبختانه در مجموعه چاپ دیجیتال مدرن امکان برش کاتر پلاتر برای ابعاد وینیل یا استیکر هم فراهم است با کیلیک روی کلمه فیلم می توانید چاپ و برش آن را مشاهده کنید تا تمام ابهامات شما رفع شود.

برای دسترسی به راه های ارتباطی ما روی کلمه ارتباط ما کلیک کنید.

دسته بندی مطالب

به جهت احترام به حقوق دیگر مشتریان، در صورت تاخیر بیشتر از 15 دقیقه نوبت شما لغو خواهد شد.

نوبت دهی آنلاین جهت سفارشات حضوری دیجیتال